top of page
QUESTIONS?
Can't find an answer to your question below? Please contact us via hello@bazaartrottoir.be .
-
Dju zeg, zoveel keuze...Kan wel kloppen... dat krijg je dan als je iets met passie doet. Maar we helpen je graag op weg. Er is de keuzehulp die je heel wat mogelijkheden schetst.​ Nog steeds geen idee? Stuur ons dan een mailtje. Bellen kan ook, alleen zijn we nogal vaak op stap en kunnen we niet altijd onze telefoon opnemen.
-
Hoe kunnen we een wandeling boeken?Dat kan heel makkelijk! Check onze reservatiepagina hier. Je vindt er meteen onze beschikbaarheden en alle opties die we aanbieden.
-
Hoe lang duurt een wandeling?Een wandeling duurt ongeveer 1u30 tot 2u00. Zit je met een strakke timing? Laat dat even weten en dan bekijken we wat mogelijk is. Ook kan de wandeling uiteraard langer. We boksen met veel plezier een heel dagprogramma in elkaar of zelfs een meerdaags programma. Verschillende buurten en thema's kunnen gecombineerd worden, of we maken er een culinaire versie van. ​ Vragen staat vrij!
-
Hoe groot mag de groep zijn?Een minimum hebben we niet, wil je alleen met ons op stap, dan kan dat. Maximum laten we 25 personen toe per groep. We houden van interactie en een persoonlijke aanpak en dat wordt uitdagender als de groep te groot is. Tel daar het geluid van de stad bij, ergens comfortabel halt houden,... dan begrijp je wel dat we hier een maximum op zetten. ​ Maar we kunnen wel groepen opsplitsen. We hebben een aantal gidsen die jullie met veel enthousiasme door de straten kunnen leiden.
-
In welke talen organiseren jullie de wandelingen?Als moedertaal spreken we allen Nederlands. Maar we organiseren de wandelingen ook in het Engels en het Frans. Tweetalig kan ook. Al geven we graag mee dat we geen taalexperten zijn en dat we wel wat foutjes kunnen maken of niet het perfecte accent hebben Maar sympathiek zijn we wel. We zoeken wel gidsen die perfect Frans spreken. Ken je iemand? Stuur ze gerust door!
-
Hoe kunnen we jullie het beste contacteren?Very old fashioned, we know... Maar toch het liefste via email. We bellen graag, maar zijn vaak op stap. We zijn nog een kleine organisatie en hebben nog niemand permanent 'op den bureau'. Wil je graag weten of we beschikbaar zijn, check dan ons boekingssysteem. Staat hier geen mogelijkheid tussen dan kan het zijn dat we nog gidsen hebben maar dat we wat moeten schuiven. En dat is het makkelijkst als we jullie vraag via mail krijgen. Als we nog vragen hebben, of als jullie willen bellen dan leggen we hier een moment vast om alle tijd te kunnen vrijmaken.
-
Waar start en eindigt de wandeling?We noteren steeds alle info in je boekingsoverzicht (bij "Praktische Info"). Maar bekijk de algemene info over onze startplaatsen hier. Willen jullie graag ergens anders starten? Meestal kan dat, als het past binnen de route van de wandeling uiteraard.
-
Nog vragen? Check onze FAQ.Die je hier kan vinden.
-
Hoe herkennen we de gids?Zoek naar een grote glimlach. Nu als daar nog meer mensen staan te lachen dan wordt het wat moeilijker. Voor ons is het soms makkelijker om de groep te herkennen. Kan je de gids niet vinden, bel ons dan even op. We sturen zelf een sms of bellen even als we jullie niet kunnen terugvinden. Check altijd even of jullie gsm-nummer correct in de boekingsbevestiging staat en geef ons altijd het nummer mee van iemand die aanwezig is.
-
Oeps, we gaan te laat zijn.Altijd fijn als je dat ons even laat weten. Zo zijn we zeker dat jullie op pad zijn. We bekijken samen wat kan, maar hou er wel rekening mee dat we niet altijd de wandeling kunnen verlengen, soms wacht een andere groep op ons. Maar zelfs met vertraging maken we er het beste van! Hier nog even ons telefoonnummer: 0487 26 70 08.
-
Wat met slecht weer?We geloven dat er geen slecht weer bestaat, wel slechte kledij. Kleed je dus goed aan en voorzie schoenen waar je makkelijk mee kan wandelen. Bij veel regen of extreme koude of warmte polsen we steeds bij de groep hoe het gaat en wat we gaan doen. We proberen altijd te schuilen of ergens binnen te gaan. Wordt het gevaarlijk weer, dan bekijken we samen hoe we het aanpakken. Maar we nemen nooit risico's.
-
Waar start en eindigt de wandeling?We noteren steeds alle info in je boekingsoverzicht (bij "Praktische Info"). Maar bekijk de algemene info over onze startplaatsen hier. Willen jullie graag ergens anders starten? Meestal kan dat, als het past binnen de route van de wandeling uiteraard.
-
Hoe werkt jullie agenda?Dit zijn wandelingen die we openstellen voor wie mee wil aansluiten bij een grotere groep. Zo hoef je zelf geen groep samen te stellen en kan je volop genieten van het aanbod van Bazaar Trottoir. Het maakt niet uit of je alleen komt of met een klein groepje. Vanaf 10 personen is het voordeliger om met je eigen groep op stap te gaan.
-
We zijn maar met een klein groepje, kan je aansluiten bij een andere groep?Zeker en vast! Bekijk hier alle mogelijkheden: agenda. Graag nog een andere wandeling, stuur ons dan even een mail, en dan bekijken we wat kan! Van zodra er 6 inschrijvingen zijn dan laten we de wandeling doorgaan. Zijn we met minder dan laten we je ongeveer een week op voorhand weten wat de status is.
-
Kunnen deze wandelingen geannuleerd worden?Helaas wel. Stel dat er te weinig deelnemers zijn dan kunnen we de wandeling annuleren. Een week op voorhand krijg je hiervan bericht en bekijken we samen waar je voorkeur naartoe gaat. Dit kan een inschrijving zijn op een nieuwe datum of terugbetaling. ​ Annuleer je zelf dan betalen we je volledig terug als dit >1 week is. Annuleer je binnen de week dan zoeken we ook hier naar een oplossing maar kunnen we wel het volledige bedrag inhouden.
-
Klein groepje? Hier zijn onze opties:Je kan uiteraard altijd een privé-gids boeken, maar we hebben geen aangepaste prijzen voor kleine groepen. Maar je kan of mee aansluiten bij een andere groep. Check hiervoor onze agenda. Of ga op stap met onze digitale gids, die noemen we het Botje.
-
Hoe gebeurt de betaling?We werken enkel via factuur! In het boekingssysteem zie je de prijzen met BTW. Zijn jullie een groepje vrienden, familie, of een groep die geen BTW kan recupereren dan halen we de BTW uit het bedrag. De dag na de wandeling krijg je van ons ten laatste de factuur doorgestuurd. Hier kan online dan betaald worden. Cash aanvaarden we niet. Wel kan je binnenkort bij ons betalen met de Zenne.
-
Wat zijn de algemene voorwaarden?Deze kan je hier vinden. Nog vragen hierrond, contacteer ons dan gerust.
-
Wat zijn jullie facturatiegegevens?Bazaar Trottoir telt twee entiteiten. Er is de éénmanszaak waar alle facturen voor B2B worden opgemaakt en de vzw die zich richt tot scholen en organisaties. Niet zeker wat de juiste gegevens zijn, contacteer ons dan gerust. Bazaar Trottoir Gentsesteenweg 2 bus 6 1080 Sint-Jans-Molenbeek BE0882.975.063 IBAN 16 7350 3072 8574 | KREDBEBB Bazaar Trottoir vzw Gentsesteenweg 2 bus 6 1080 Sint-Jans-Molenbeek BE0784.983.683 IBAN BE89 7340 6009 9185 | KREDBEBB
-
Bewijsje nodig van onze bankgegevens? De RIB's zijn hier te vinden.Bazaar Trottoir& Bazaar Trottoir vzw
-
Welke gegevens hebben jullie nodig voor de factuur?Naam bedrijf of organisatie Adres BTW of ondernemingsnummer Mail naar wie het gestuurd mag worden (1 mailadres), eventueel telefoonnummer van wie de facturen opvolgt. Referentie indien die vermeld moet worden. Bij foute facturatiegegevens rekenen we 15€ administratiekosten.
-
Ik wil alleen op stap!Dat kan! Je kan mee aansluiten bij een groep (check onze agenda) of met ons Botje op stap. AGENDA > hier zetten we een aantal data open waar je kan aansluiten bij een andere groep. We organiseren ook wandelingen waar je bij voorkeur alleen aansluit, zo leer je misschien nog fijne nieuwe mensen kennen! BOTJE > dat is onze digitale gids die je via Facebook Messenger mee door de stad neemt. Je kan meteen beginnen wandelen of je maakt de keuze om later te beginnen. Bekijk hiervoor de pagina Botje.
bottom of page